BENZER İÇERİKLER

17 Yorumlar

  1. çok güzel bir hikaye gerçekten Rabbim bu hikayeden bize ders çıkarmak ve hayatımızı onun rızasını gözeterek yaşamamızı nasip etsin. yazandan ve böyle hayatlar yaşayanlardan razı olsun bana da dua edin olur mu



  2. Bu hikaye gerçekten süper görüyorumki herkez gercekmi diye düşünüyor burda verilmek istenilen bir ders bunu kavrayın yaşananların anlatılması örnek alınmak içindir bırakın lami cimi de örnek elın örnek



  3. gerçekten çok güzel bir hikaye..ama verilen mesajı anlamak için biraz zeka gerekiyor..



  4. merhaba! aslında gerceği söylemek gerekirse ben hikayenin baslığı ilgicektiği için okudum ve encok okunan olduğu için iyikide okumusum insanda seviye hakikaten önemli… k.i.b.



  5. Herkesin seviyesi var sizin niye zorluyorsunuz derya hanım anlamıyor boşuna klavyenizi yıpratmayın…



  6. çok güzel bir hikaye dee, inşallah gerçektir hakikaten, çünkü ben çok dikkat ederim buna…



  7. gerceklerimiz diyorum ben buna vede şunu eklemek istiyorum igrenc diyenlere hafızlarını çalıştırıp bu romanın ne anlatmak istedigini anlamayanlara diyorumki nerden geldiginizi ve nereye gideceginizi unutmayın inançınız yoksada yorum yapmayın



  8. Bu hikayeye uydurma veya iğrenç diyenlere sesleniyorum.İğrençlik sizin düşüncelerinizde sanırım. Önyargı ve bencillikten uzak nice günler dilerim sizlere.



  9. tek kelimeyle harika ben bir edebiyatçı olarak yazarımızı ve bu hikayeyi zevkle okuyan okuyucularımızı kutluyorum



  10. cahiller cahilane okurlar akılllarda akıllıca…çok derin hisler uyandırdı bu yazı bende.gerçekten güzel yazılımış hemde çok güzel.Allah razı olsun bunu yazan yürekten…



  11. gerçekten güzeldi.bu umarım bir çok okumuş olupta cahil kalmışlara ışık olur.başarılar



  12. bılmem acaba öylemıdırdiye merakta etmıtom hepsı yalan kardes bende yazarım



  13. BENCEDE HARİKA BİR HİKATE DERYA SEN KARŞIMDA OLSAYDIN SENİ BİR GÜZEL PARALARDIM AMA NEYSE O KADAR SEVİYESİZ DEĞİLİM BENCE SENİN GİBİ OTLARA ÖRNEK OLUR ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE



  14. selamun aleykum ne güzel yazmışsınız.ben islamı tanımak istiyorum inşallah sizin hikayeleriniz ışık olacaka…sizi seviyorum



  15. DERYA KARDEŞ BU HİKAYEDEKİ MESAJI ANLAMAK İÇİN AKIL SAHİBİ OLMAK GEREKİYOR. YÜREĞİNİ,GÖNLÜNÜ AÇMAN GEREKİYOR. ÖYLE YA SADECE AKIL SAHİPLERİ ÖĞÜT ALIR. MÜKERREM BACI SİZ ALDIRMAYIN, BİZ ANLIYORUZ….



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir