Ayrılın Ayrılabilirseniz

BENZER İÇERİKLER

📚 Okuyanlar Bunları da Okudu

130 Yorumlar

  1. ArkadaşLar her aşkın sonun keşke diyip üzüLmemek ve acı çekmemek istiyorsanız işinizi sağLama aLın sewdiğinizi deiLde sizi seweni sewin size değer verene değer verin sonunda üzüLen siz oLmayın…



  2. bende birini çok sevdim ama olmadı yaşım on sekiz olmasına ramen hayata tamamen küsütüm hayatıma devam ediyorum acı olsada herşeye ramen seviyorum



  3. net bişi söylemek gerekirse siz siz olun ihanetin dışında hiçbir şekilde olsun ayrılmayın herşey halledilebilir kanımca



  4. bn aşkımı çok seviyorum bir ara ayrı kaldık kendimi ölmüŞ gibi hissetim ama ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN ki su an birlikteyiz ve bugun bnm için çok önemli bir gün sevgilimle söz takalı tamm tamına bir sene oldu AYRILIK ÖLÜMDEN BİLE ZORrR GERÇEKTEN İŞŞLH KİMSE SEVDİĞİNDEN AYRILMAZZ



  5. herkez seviyor ma nutmayın seven kaybediyor sevenin kazandığı tek şeyçektiği acılar ve gözyaşları allah kimseyi vefasız yapmasın ya hep sevmeli yada hiç sevmemeli boş umutlarlainsan kandırmak insan vijdanına sığmaz allah hepimizin yardımcısı olsun selametle kalın arkadaşlar unutmayın önce allaha sığının üzerinizden yük kalkacak kanayan yaranınn kanaması durur belki zamanla yok iyileşir ama unutmayın hep iz kalır buda ölene kadar çıkmaz aklımızdan allahın selameti üzerinize olsun seven sevdiğini neolursa olsun ölene kadar kalbinde taşımalı



  6. 10 koca sene oldu ayrılalı evliyim çocuğum bile var ama o ayrılığın acısı o yarin acısı hala bende hala deli gibi seviyorum onu ne bitmek tükenmek bilmez sevgiymiş anlamadım bazen dayanamadığım anlar bile oluyor en garibi de her yıl bir kez karşılaşıyoruz tamamen tesadüfü sakın ayrılmayın aşkınızı bırakmayın sakın



  7. bende çok sevmiştim hemde çoookkk ama keşke oda benim kadar sevseymiş onun sevgisi koskoca bi yalanmıışş ayrılık çok kötü hikayedekinden daha fazlasını çekiyor insan ama herşeye rağmen sevilmeye layık olan insanlar var…



  8. İSTERİMKİ TABUDUMUN RENGİ KARA OLSUN ÖRNEK OLSUN SEVİPTE AYRILANLARA EĞER GÖRÜRSENİZ OTLARI SARARMIŞ BİR MEZARLIK BİLİNKİ ORDA KAYSERİLİ MURAT YATMAKTA



  9. Bu sayfadaki yazıları yeni gördüm ve bende düşüncelerimi söylemeden geçemedim.Bende ayrılık yaşadım arkadaşlar ama sadece 10dk :).Çünkü her kavgamızda düzeltmesini bildim ve pişman olucağım kararlar asla almadım.Arkadaşlar ayrılma kararı alırken 1 2 3 4 … düşünebildiğiniz kadar çok düşünün.Sonunda pişman olmayın.AŞKINIZA SAHİP ÇIKIN.

    AŞKIM SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM.. AYŞE&ZAFER



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

1 5 6 7