BENZER İÇERİKLER

67 Yorumlar

  1. Allah kadını erkeğin omurgasından yarattı..bence burda anlatılan evlilikle alakalı değilde insanlık ilişkilerine genel bakış..Tum herşey için gecerli ailenle çevrenle eş dostla ne kadar sevgi bagın olursa olsun koruduğun bi saygı mesafen var .Evlilik ise apayrı ilk başta iki kişinin şekillendirdiği bi dunya ve mesafeyi kabul etmez,saygıyı ister..nacizane yorumum.



  2. cok güzel bir yazı..devamlılık söz konusu oldugunda mesafe cok onemlıdır..genclerin ayrılmaısının en buyuk sebelerınden bir taneside birbirlerine hiç mesafeler bırakmayısındandır..



  3. azınıza sağlık sevgide mesafe olması gerektiği bundan güzel anlatılmazdı zaten…



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

1 2 3 4