Ya Susmalı Veya Konuşunca Rabbi Zikretmeli

BENZER İÇERİKLER

15 Yorumlar

  1. ya gerçekten çok güzel insanlar bunları okuyup bilinçleniyor bizi bilinçlendirenlerden allah razı olsun.



  2. Selamü aleyküm güzel olmasına güzelde ibret verici yerlerde fazla durulmalı ve biraz daha uzun olmalıdır



  3. ben bu konuyla ilgili bir hadis söylemek istiyorum Allahı zikretmek ve dini konular dışında konuştuğun her sözün hesabı vardır” emeği geçen herkese teşekkür ediyorum ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN



  4. çok etkileyici bir hikaye…bize bu hikayeleri okuyup ibret almamızı sağladığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.ALLAH RAZI OLSUN



  5. o güzel Mevlamı çok sevıyorum.onun verdıgı herseye sukremesını bılıyorum.boyle guzel yazılarla devamını dılerım



  6. okurken çok etkilendim.keşke hepimiz susmanın ya da konuşunca YÜCE RABBİM’i zikretmenin önemi anlayabilsek.



  7. Cenabıl allahı çok seviyorum ve 12 yaşındayım namaz kılıyorum biraz dha da uzun dini hikayeler ister ve suallerde isterim böyle site için çooook teşekkür ederim



  8. çok güzel Allah herşeyin en hayırlısını bilir ve herkese hayırlı olan neyse onu versin



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir