BENZER İÇERİKLER

6 Yorumlar

  1. hikayeleri yarım bırakmasaydınız daha güzel olurdu ,hikayelerin sırası çok karışık bunebe bi bakıyam yarım kalmis bir hikayenin devamı 2-3 hikaye sonra birde çok geç açılıyuor bu sitededen hiç mamnun olmadım hiç güzel değil



  2. aslında benim bu sitelerdeki işim diyologsuz hikaye aramaktı ama bulamadım diyolog olmadan olsaydı iyi olurdu benim için ama bu hikayede çocuklar için gayet güzel…



  3. görüntü ve hakikat farklıdır. Hikaye değil vereceği ders önemli dir anlatılanların hiç biri öküz veya çakalın başından geçemez ama insanların başından geçere.



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir