BENZER İÇERİKLER

BU HİKAYEYİ OKUYANLAR ŞUNLARI DA OKUDU

11 Yorumlar

  1. ALLAH sızden razı olsun.cok guzel bir hikaye hemde ogut verıcı.tesekkurler!!!!!!!



  2. bilinmeli ki.herşeyin en üstünü allahtır.allah dierek yola çıkılmalı.herkese selam olsun



  3. yaradan rahmetini kahrından üstün saydı ne olurdu halimiz gözyaşı olmasaydı.



  4. hikmet parıltısı olan bir hikaye.kırk yılda da olsa anlamak anlamaktır.



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir