BENZER İÇERİKLER

BU HİKAYEYİ OKUYANLAR ŞUNLARI DA OKUDU

17 Yorumlar

  1. İnsan zekası sayesinde pek çok şeyin üstesinden gelebiliyor. Gerçekten zekice bir düşünce



  2. hikaye güzel ve yorumlanmalıki bedevi misali anlamayanlar olursa…



  3. ya bu hikayeleri anlamayan kişiler niye yorum yazıyorki. ayrıca niye hikayelere yorum yazılıyor. çok saçma. ayrıyetten bu hikaye çok güzel.



  4. İnsanlar gerçekten de zor anlarında, yapamayacakları şeyleri vadedip, sonra rahata kavuşunca yerine getirmeyebiliyorlar. Keşke sözler tutulsa, insan rahatta zoru unutmasa.



  5. bu hikaye nerede ne zaman yap1ld1.cevab1n1 lütfen mynet1me gönderin.yorumunuzu daha sonra yapar1m.



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir