MANDACILIK
[Siyasi Hikayeler & Hatıralar]
Birinci Dünya Savaşı’nın mütâreke günlerinde bazıları Türkiye’yi yabancı bir devletin mandası altına koymak istiyorlardı.
Bunun üzerine Yahya Kemal, konu ile ilgili görüşünü şöyle dile getirmişti:
– “Fatih Sultan Mehmed, İstanbul’u almak için tek topunu kırk mandaya çektirmişti. Bunlar koca devleti tek mandaya çektirmek istiyorlar!”
_______________________
Hazırlayan: Kerim Melleş, www.hikayearsivi.net
OKUDUN
0%
TEBRİKLER… Bu hikâyeyi sonuna kadar okudun.

BU HİKAYEYİ OKUYANLAR ŞUNLARI DA OKUDU