Ben küçükken bir keresinde bir ağaca tırmandım. Uzanıp şu yeşil elmalardan birini koparıp yedim. Çok ekşiydi…
Ardından biraz sonra karnım davul gibi şişti, canım çok yandı.
Annem, “Elmaların olgunlaşmasını bekleseydin hastalanmazdın.” dedi.
Bu yaşadığım olaydan sonra ne zaman bir şeyi çok istesem, annemin elmalar için söylediği şeyi hatırlıyorum.
Ve gerekiyorsa bekliyorum.
(Khaled Hosseini)
Çoğu zaman istediklerimizin gerçekleşmesi için veya bizim için uygun zamanda ve uygun olup olmadığını belirlemek için sabretmemiz ve zamana bırakmamız gerekmektedir.
Zamansız yapılan girişimler ve acele ile yapılan tercihler bize pahalıya mal olmaktadır.
Vaktin gelmesini, sabırlı ve istekli bir şekilde herşeyin olgunlaşmasını beklemeliyiz…
OKUDUN
0%
TEBRİKLER… Bu hikâyeyi sonuna kadar okudun.

BU HİKAYEYİ OKUYANLAR ŞUNLARI DA OKUDU
📚 Okuyanlar Bunları da Okudu