Bunların ne olduğunu sordum. Dedi ki:
– Okulumuzda yaramaz çocuklar çoktur. Birine “Oku dersini” diyecek olsam sözümü dinlemez, ben de önce kısa değnek ile vururum.
Uzaklaşır; sonra uzun değneği yetiştiririm. Kaçar, o zaman topu ciride koyup atar, başını yararım. 0 zaman arkadaşları harekete geçip başıma üşüşürler. Dövmeye başlarlar. Ben de çaresiz kalarak davulumu boynuma, borumu elime alır çalmaya başlarım.
Hengameyi duyan mahalle halkı koşup gelirler. Beni çocukların elinden kurtarırlar.
OKUDUN
0%
TEBRİKLER… Bu hikâyeyi sonuna kadar okudun.

güzel