Adam köpeğiyle birlikte kadına yaklaştı ve sordu:
“Afedersiniz… burası neresi?”
Kadın ona gülümsedi:
“Burasi Cennet, efendim”
Adam bunun üzerine sevinçle “Harika…!!!” dedi
“Peki bana biraz su verebilir misiniz, gerçekten çok susadım..”
Kadın cevap verdi:
“Tabii efendim, içeri girin… İçerde dilediğiniz kadar su bulabilirsiniz…”
Böylece adam köpeğine döndü,
“Hadi oğlum içeri giriyoruz” diyerek kapıya yürüdü…
Ama kadın onu birden durdurdu:
“Üzgünüm efendim, köpeğiniz sizinle gelemez… Hayvanları içeri almıyoruz…”
Bunun üzerine adam bir an durdu.. Düşündü.. Ve geri dönüp köpeğiyle birlikte geldikleri yolun tam ters yönünde yürümeye koyuldular…
Bir süre geçtikten sonra kendilerini bu kez tozlu çamurlu bir yolda buldular ve yolun sonunda karşılarına çiftlik girişini andıran bir kapıyla yırtık pırtık elbiseli bir dede çıktı… Adam sordu:
“Afedersiniz… Bana biraz su verebilir misiniz?”
Dede “İçeri gel” dedi..
“Kapıdan girdikten sonra sağ tarafta bir ceşme var…”
Adam sordu:
“Peki arkadaşım da benimle gelip ordan içebilir mi?”
Dede “Tabii…” dedi.. “çeşmenin yanında köpeğinin de su içebileceği bir kase bulacaksın…”
Bunun üzerine adam kapıdan girdi… Biraz yürüdükten sonra sağ tarafta çeşmeyi buldu.. Adam çeşmeden köpek de oracıktaki kaseden doya doya içerek susuzluklarını giderdiler… Derken adam geri giderek girişte bekleyen dedeye sordu:
“Su için çok teşekkür ederim… Peki burası neresi..?”
Dede “Burası cennet” dedi..
Bunu duyan adam şaşırdı:
“Ama nasıl olur..? Az önce burası gibi kırık dökük olmayan muhteşem bir yere gittik ve orasının da Cennet olduğunu söylediler…”
Dede “Şu rengarenk çiçeklerle süslü altın kapılı yer mi?” dedi… “ama orası Cehennem..”
Adam iyice şaşırmıştı:
“Peki ama orası sizin adınızı kullanarak insanları kandırıyor diye hiç kızmıyor musunuz..??”
Dede gülümsedi:
“Kızmıyoruz… Çünkü onlar kendi çıkarı için en iyi arkadaşını yarı yolda bırakanları Cennet’ten uzak tutuyorlar….”
OKUDUN
0%
TEBRİKLER… Bu hikâyeyi sonuna kadar okudun.

engin duy sesimi nerdesin ne yapıyosun bilmiyorum ama olsun ben hep eski akadaşları düşünmeden edemiyorum ne yapayım yani onları özlüyorum senide eski günleri çok özlüyorum sana ip ucu engin k-r–y-k çok bile oldu bende aşk görmedigin aşk
aşık olmak nedir bilimisinzzzzz ben bilmiyorum tabiki şaka benim adım zaten aşk bilmessem ayıp olur
cennet diye başlayınca hoşumagitti hani bide ramazan geldiya ondan olsa gerek can sıkıntısına ne yazıcagımı bilmiyorum ama olsum cennet kelimesi ve sevmek kelimesi çok hoşuma gidiyor
gerçekten çok güzel çok beğendim.
dostuma…