Ben Nerede Yanlış Yaptım?

BENZER İÇERİKLER

3 Yorumlar

  1. İNSANLAR YALNIŞLAR YAPA YAPA DOĞRUYU BULURLAR.
    AKILLANMAN DERSİNİ ALDIĞINI GÖSTERİYOR. BEN İNANIRIM Kİ ÖFKEYLE KALKAN ZARARLA OTURUR.



  2. ÇOK AĞIR BEDEL ÖDESE DE İNSANLAR,BİR ŞEYLERİ YAŞAYARAK ÖĞRENİYORLAR.FARKINDALIĞINI VE AZMİNİ KUTLUYORUM.BAŞARILAR SENİNLE OLSUN……..



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir