Ağlayan Güvercin

BENZER İÇERİKLER

6 Yorumlar

  1. ille de gözler yaşarmak zorunda mı?(benim ki yaşarmıyo da) onun yerine hiç uyumasak daha mantıklı olmaz mı??



  2. ne mutlu kalben gözyaşı dökenlere.ne mutlu gönlü bereketle dolanlara.



Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir