Uyandığımda güvercin güzel güzel ötüyor, bu ötüşlerle ağlayıp duruyordu. Eğer o ağlamaya başlamadan ben ağlamaya başlasaydım, sevgimden feryat edip dursaydım, pişman olmaz, teselli bulurdum. Fakat ne fayda ki o benden önce ağlamaya başladı, beni de ağlattı.
Düşündüm ki fazilet bu işe ön ayak olandadır.
OKUDUN
0%
TEBRİKLER… Bu hikâyeyi sonuna kadar okudun.

gerçekten çok güzeldı.
gerçekten güzeldi açıkcası beğendim
ille de gözler yaşarmak zorunda mı?(benim ki yaşarmıyo da) onun yerine hiç uyumasak daha mantıklı olmaz mı??
Gözler yaşarmadıkça gönülde gökkuşağı açmaz!..
bence de:))
ne mutlu kalben gözyaşı dökenlere.ne mutlu gönlü bereketle dolanlara.